پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور
شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ب.ظ
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور
پایان نامه پایانی دوره کارشناسی در رشته روان شناسی و علوم تربیتی دارای 5 فصل کامل به همراه تجزیه و تحلیل در نرم افزار اس پی اس اس و دارای فهرست مطالب کامل.
فهرست:
- چکیده
- فصل اول : طرح تحقیق
- 1-1 مقدمه
- 2-1 موضوع تحقیق
- 3-1 بیان مساله
- 4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق
- 5-1 اهداف تحقیق
- 6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق
- 7-1پیشینه تحقیق
- 1-7-1 تحقیقات داخلی
- 2-7-1تحقیقات خارجی
- 3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات
- 8-1 تعاریف مربوط به هویت
- 9-1 موانع و تنگناهای تحقیق
- فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری
- 1-2 مقدمه
- 2-2 مباحث نظری
- 1-2-2 دورکیم
- 2-2-2 پارسونز
- 3-2-2 ماکس وبر
- 4-2-2 کنش متقابل نمادی
- 5-2-2 کولی
- 6-2-2 مید
- 7-2-2 گافمن
- 8-2-2 نظریه هویت (بورک)
- 3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق
- 4-2 پرسشهای تحقیق
- 5-2 فرضیات تحقیق
- 6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق
- فصل سوم : روش تحقیق
- 1-3 مقدمه
- 2-3 نوع تحقیق
- 3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق
- 1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق
- 2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق
- 4-3 متغیرهای مستقل و وابسته
- 5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق
- 1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل
- 2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته
- 6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ)
- 7-3 اعتبار تحقیق
- 8-3 جامعه آماری
- 9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری
- 1-9-3 تعیین حجم نمونه
- 2-9-3 شیوه نمونه گیری
- 10-3 واحد تحلیل
- 11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
- 12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
- فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق
- 1-4 مقدمه
- 2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق
- 1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس
- 2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی
- 3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی
- 4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر
- 5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر
- 6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده
- 7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان
- 8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران
- 9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها
- 10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی
- 11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان
- 12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان
- 13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان
- 14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان
- 15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان
- فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق
- 1-5 مقدمه
- 2-5 آزمون فرضیات
- 1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان
- 1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان
- 2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان
- 3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان
- 2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی»
- 1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی»
- 2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی»
- 3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی» .
- 3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی»
- 1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی»
- 2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»
- 3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»
- 4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»
- 1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی»
- 2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
- 3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
- 5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی»
- 1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی»
- 2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی»
- 3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی»
- 6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی».
- 1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»
- 2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»
- 3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»
- 3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه)
- 1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی
- 2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی
- 3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی
- 4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی
- 4-5 تحلیل مسیر
- فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها
- 1-6 خلاصه تحقیق 2-6 جمع بندی و نتیجه گیری
- 3-6 پیشنهادها.
- فهرست منابع و ماخذ
- پیوست
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 150