دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله

دانلود انواع مقاله، پایان نامه، پروژه، گزارش کارآموزی، جزوه، نمونه سوال و ... در تمامی رشته ها

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله

دانلود انواع مقاله، پایان نامه، پروژه، گزارش کارآموزی، جزوه، نمونه سوال و ... در تمامی رشته ها

آخرین نظرات

بهره برداری از موتور القائی بدون درایو کنترل

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

مقاله ای پیرامون بهره برداری از موتور القائی بدون درایو کنترل

در این پروژه به بررسی بهره برداری از موتورهای القائی بدون استفاده از درایوهای کنترل می پردازیم ، که شامل روشهای استارت اولیه ، ترمز ، گردش معکوس موتور می باشد . مختصری نیز راجع به کنترل سرعت بوسیله تغییر قطبهای موتور القائی خواهیم گفت .(87 صفحه)

چکیده: بحث توابع کنترل ، بخش عظیمی از موارد استفاده موتورهای القائی چه در بخش صنعتی و چه در بخش خانگی محدود به خاموش و ر وشن کردن موتورها بوده است . هنگامیکه که بــار واقع بر شفت موتور القائی  به حرکت در می آید ، توان الکتریکی بصورت مستقیم از شبکه به موتور اعمال می شود . و موتور با مقادیر ثابت ولتاژ و فرکانس شروع به کار می نماید . سرعت موتور بصورت  تقریباً ثابت می باشد ، و موتور ، خصوصیات مکانیکی مقاوم و ثابتی را دارا می باشد ( وابستگی گشتاور بار و سرعت کم می باشد ) . با در نظر گرفتن چنین خصوصیاتی و از سوی دیگر با مقاومت روتور کم ، که این ، منجر به تلفات کم روتور می شود ، بنابراین ، موتورهای با راندمان بالا ، از موتورهای استاندارد گرانتر بوده و مخصوصاً اینکه به تغییرات بار حساس نمی باشند .    

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 85

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی