دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله

دانلود انواع مقاله، پایان نامه، پروژه، گزارش کارآموزی، جزوه، نمونه سوال و ... در تمامی رشته ها

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله

دانلود انواع مقاله، پایان نامه، پروژه، گزارش کارآموزی، جزوه، نمونه سوال و ... در تمامی رشته ها

آخرین نظرات

موضوع کارآموزی : فعالیت در شرکت طراحی و گرافیکی

چکیده گزارش: طبقه اول که من درآنجا بودم مربوط به امور بایگانی و گرفتن سفارشات تبلیغاتی برای چاپ و طراحی وب سایت و یا بنرها در ابعاد گوناگون  بود . در آن شرکت که فعالیت می کردم 30 کامپیوتر وجود داشت. کار من در آنجا ثبت اسناد در کامپیوتر و گرفتن بعضی کارهای سفارشاتی بود.من حدود دوالی سه روز کارم همین بود, بعد چون رشته من کامپیوتر بود و میتوانستم با برنامه های دیگری  کار بکنم کار من در یک بخش نبود و به تدریج توانستم در قسمت های بهتری از شرکت فعالیت کنم و استعداد های خود را شکوفا کنم ...

فهرست:

  • معرفی مکان کارآموزی
  • وظایف من در کارآموزی
  • مقدمات اولیه برای شروع کار
  • آشنایی با نرم افزار Front Page
  • آشنایی با نرم افزار های شرکت Adobe
  • آشنایی با شبکه و سرویس های آن در شرکت
  • امنیت شبکه
  • مقابله با ویروس ها در شبکه شرکت
  • نصب  Fire Wall  بر روی سیستم های شرکت
  • آشنایی با Map Network Drive
  • آشنایی با DNS
  • آشنایی با DHCP
  • مفهوم دامین و طریقه ساخت آن
  • فعالیت های انجام شده در زمینه Office 2007
  • سازماندهی فایلها و پرونده ها
  • انجام کارهای اینترنتی شرکت
  • نتیجه گیری پایانی
  • خلاصه فعالیت های انجام شده
...
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 65

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی